Ben Türkiye İş Bankası ilk imza kullanıcıyım 4 kere resmi internet sayfaları üzerinden şikay ettim şube'yi bana geri cevabı 8-9 gün sonra gerekli ilginiz için teşekkür ederim şube ile yaptımız görüşmelerde bankmatik arızalı oldugunu tespit ettik vs vs 2 kere kartın hesabına para yatırdım ATM'den parayı alıyor tanımyor (YTL VE TL)
geri verin paramı icerden diyom dilekçe yazcan yazıyom velin yazcak babam 8-8 calısıyor diyom gelemez yapcak bise yok diyor.
şikayetimvar yazdım anında evi aradılar şube'yi bekliyorlarmıs gittim para hesabıma gecmiş onlarda bise bilmiyor