Maç Bursa Galatasaray olsa , Kocaeli Galatasaray olsa karşıya verirdim ama Galatasarayın bu maçı alacağını verse bile kolay kolay vermeyeceği düşüncesindeyim ve bu maçın alınmasının skibbe'yle alakası da olmayacağını düşünüyorum tamamen takımın Avrupa ruhu ona kenetlenip hırslanmaları olacaktır.