post işini bırakıyorum şuana kadar iş aldığım biri var ödemeyi yaptı.. onunkileir atıp bırakacam.. ama sitesine girilmiyo o da tatilde sanırım gelsin konuşcam biri daha var o ödeme yapmadı 30 post attım daha atmıycam anlayışla karşılar umarım.. post işi sıkmaya başladı.. başka işlere yöneldim..