Konu
Satılık pr1 Emo Sitesi.
17-02-2009, 18:44:24
#4
Erdem
'Sitenin aylık getirisi: Reklam Kullanmadım.'
demişsiniz ama sitenin her yeri reklam kaynıyor ? ben mi yanlış görüyorum?