Arkadaşlar teşekkürler. Problem camtasiada swf şeklinde export ettigim dosya ile ilgiliymiş.

dediginiz şekilde başka bir swf yapınca oldu ama camtasidan export ettigim swflerde olmuyormuş. Bakalım birşey uydururum herhalde