aynı iş size 4 liraya yap denilse ne düşünürdünüz çok merak ediyorum?
yada sitenize 10 lira veriyorum bana sat desem ne dersiniz?
alaksız mesajlar yollamayınız.teklifinizi verdiniz bekleyiniz.başka teklifler olmassa verilen teklifleri degerlendirip ona göre iş verilecektir.zorla diye birşey yok konuda herşey sizin yada benim istedigim fiyata göre yapılacak diye birşey yok konuyu açtım piyasayı bilmiyorum baştanda derdim 1000 müzik için şu kadar param var fazla veremem diye belki az belki çok ozaman dahamı iyi olacaktı?orta yolu bulmaya çalışıyorum.
- rep demiş birisi bedavamı yaptıracaksınız diye.hayır bedava yaptırmayacagım.