HaCKeW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı satışlar ama kar marjı az bence
Kar öarjı size kalmış. Misal bizim sitemizde verilen alış fiyatı sizlere sunduğumuz fiyattır. Satış fiyatı ise bayilerin satış yapabilecekleri referans fiyattır. Yani sistem üzerinden aldığınız kontörün satış fiyatını sadece siz belirlersiniz. Bu nedenlede kar marjı sizin isteğinize kalmıştır...

Msn ekleyen arkadaşlar selam verip söze başlarlarsa sevinirim. Çünkü her ekleyen arkadaşla hemen ilgilenemiyoruz. Selam vererek kendinizi hatırlatın