teknolyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi geceler r10dan webadam'ın sitesinin tasarımını yaptım itrader'im mevcut bu iş için ayırdığınız bütçeyi ve ne kadar sürede nasıl bi tasarım istediğinizi pm ile atarsanız en kısa sürede tasarımınıza başlayabilirim.
Konuda detayları belirtmiştim, yine de pm attım.