Konu
İntihar :(
15-02-2009, 23:36:42
#26
DerinSular
internette cenaze videosu var arkadaşlar izledim tüylerim diken diken oldu şimdi o okulda okuyan çocuklar o okula girerken hep o çocuğu hatırlıyacaklar çok kötü bişey gerçekten ama bence bi kız için değmezdi.
aşk acısı çok kötü birşey ama