internette cenaze videosu var arkadaşlar izledim tüylerim diken diken oldu şimdi o okulda okuyan çocuklar o okula girerken hep o çocuğu hatırlıyacaklar çok kötü bişey gerçekten ama bence bi kız için değmezdi. aşk acısı çok kötü birşey ama