Başlığı yeni görüyorum bu adamı şahsen 1-1 gördüm.İnanın hayatınızda görüp görebilceğiniz en ilginç tip.Takıldığım kafeye dadandı ordakiler bile bıktı.5YTL nargile borcu var adam o borç yüzünden kafeye uğramaz oldu (kafecilere göre giden 5ytl olsun yeterki bu şaş gelmesin).

Alacağını alman bana göre imkansız görünüyor ama gerçekten bu herifle bir kez muhabbet etseniz ne demek istediğimi anlarsınız.Bana inanmıyorusanız

djpisagor,kral18 e falan sorabilirsiniz

işin özü kardeş sen bu adamdan para falan alamazsın dünyada böyle bir insan yok abartmıyorum ama yok zihinsel sorunları olduğuna eminim.

5ytl için kafeye uğramıyor 40$ parayı hayatta ödemez.ama umarım alırsın.