Konu
Nokia 3250 mi yoksa...
15-02-2009, 19:47:49
#10
Sercedes
Üyeliği durduruldu
Nokia'dan şaşma derim. Ben
n73
Kullanıcısıyım Harika Ses'i var.
Bazı müzik telefonlara Ses Farkı bile Atıyor.