ben şu yöntemi buldum arkadaşlar.

blogspot sitemizin sitemap.xml'sini programlar ya da siteler aracılığıyla oluşturuyoruz. daha sonrasında bu konudaki linkten google'a pingletiyoruz. deneyip görücem ben de. umarım işe yarar.