gtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşım ordaki konu 12.02.2009 da acılmış ve resmi siteden yayınlanan bilgiye göre değil gazetede yazan habere göre konuyu açmış arkadaş ve konuya cevap verenlerin coğu da BU BİLGİLER RESMİ SİTEDEN GELMEDİĞİ SÜRECE Bİ ANLAMI YOK diye yazmışlar.. Bende konumda filmin yapımcılarından yollanan maili buraya attım.
Sen bi gazeteye mi yoksa yapımcıya mı inanırsın ?

Tamam usta,eyvallah.Kusura bakmayasın