Siteye durmadan reklam botları gelip mesaj atıyor. Güvenlik koduda açık ama bir türlü kurtaramıyorum sil sil gına geldi bunun temelli bir çözümü var mı ?
aynı sorun imzamdaki sitemdede var 5-10 dk. önce geldi 2 tane bot banladım geldiği gibi gittiler

neyse konuya geçelim.... vbulletin seçenekleri mesaj yollama ve duzenleme seçeneklerine gir İletiler arası mininmum zaman diye bir başlık var onu 10-30 arası bişey yap yoneticiler ve modları etkilemiyor zaten + botlar art arda konu açtığı için sürekli takılacaklarını umuyorum..... benimde bugun aklıma geldi böyle bir yöntem denemek deneyip görecez....