Hala bir düzelme olmadı.Ben de sabahtan beri ilk defa pc açıyorum o yüzden birden görünce dedim ki bi işler var mutlaka r10 da mutlaka birisi konu açmıştır.Yanılmamışım.Yarın inşallah bugünkü tıklar güncellenir.Bir de şunu merak ediyorum tam olarak saat kaç gibi güncellenmemeye başladı.Bilen arkadaş var mı acaba?