Kendi datacenterleri var . ABD merkezli. Çok eskiden bildiğim bir firma.. Kalitelidir fakat Abd olması dolayısıyla pingleri düşüktür.Bunun dışında kaliteli ve hızlı destek ekibi olduğunu biliyorum