bari bunun sonucunda hayırlı birşey olsa durun az hayal kuralım,mesela dandik adwors yayıncılarının ip çekilse,yayıncıların gelirleri artsa,denetimler artsa,yeni reklam türleri çeşitlere gelse,yeni bir ads arayüzü gelse