yararalı oladumsa ne mutlu bana ayrıca sunucu kendinemi ait öyle ise pleski ni tr yapabilirim... (win olması lazım yanlız..) kendi plesk ime ayarladığım tr dil vardı sana uyarlıya bilirim..
yok plesk benim degil... sadece arnavutluktan .al ile bir domain almistim. ondan