gdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dogru yaaaa
tesekkurler + rep

faydalı oladumsa ne mutlu bana ayrıca sunucu kendinemi ait öyle ise pleski ni tr yapabilirim... (win olması lazım yanlız..) kendi plesk ime ayarladığım tr dil vardı sana uyarlıyabilirim..