Ben test ettiğimde bu sorunları yaşadım. Firefox çok daha hızlı açıyor sayfaları, çok hissediliyor fark.
Eğer Google ın reklam pazarında Firefox olmasaydı şuan bu konuyu firefox harici bir tarayıcı ile okuyacaktınız.
Opera her zaman > Firefox
Firefox un mobil tarayıcısı var mı? - yok.
İş bankası hesabım yok girilir mi girilmez mi bilgim yok ama bunun sebebi operaya değil o siteyi kodlayan kişiye sorulmalı.
Bundan 10 yıl önce tüm siteler kendini ie. ye göre mi tasarlıyordu yoksa ie. kendini sitelere göremi ayarlıyordu?
10yıl önce ne ise şimdide bu devam eder.
İşbankasının İ. Bankacılığı hizmetini Opera dan görüntüleyemiyor iseniz, o sitenin eksik bir yanıdır Operanın değil.
Bir örnek daha vereyim.
r10 da görüyorsunuz, "sitem ie de düzgün, ff de bozuk çıkıyor" diye başlıkları.
çözüm yolu ne sunuluyor? kodlamayı kontrol etmesi öneriliyor. burada ff kendini o siteye göre değil, site sahibi sitesini ff ye uyumlu yapmaya çalışıyor.