Operanın dah çok yol alması lazım. Firefox'a göre çok yavaş ve genel olarak çok sorunlu. İşbank internet şubesine girilmiyor mesela. Firefox bunları aştı uyumluluğunu çok güzel artırdı. Operanın da yol alması gerekli.