Gorgon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk yılın ise, puanın düşer öss de. 2.sene girmeni tavsiye ederim bakalım öyle yapacağım ben, geçen sene girmedim bu sene gireyim
ilk yılım,yabancı dil sınavına giricem de seneye mi gireyim o zaman?