fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben şuan üni. de okuyorum,tekrar giremiyormuyum sınava?
ilk yılın ise, puanın düşer öss de. 2.sene girmeni tavsiye ederim bakalım öyle yapacağım ben, geçen sene girmedim bu sene gireyim