Konu
Dolandırıldım..
14-02-2009, 04:27:45
#3
SLiM_BoY
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
20$ pek dert edilecek bir meblağ değil, ama eleman canımı sıktı gece gece. Parayı geri alabileceğimi de sanmıyorum gerçi..