Burak'ın 1 cümlesi bu konuyu karıştırmaya yetiyorsa , ben kelime bile eklemekten kaçınıyorum bu konuya.. (: Hepinize iyi seyirler lakin vaktinizi daha güzel şeylere ayırmanızı temenni ediyorum.. Gençsiniz siz , gidin kız arkadaşınızla Issız Adam filan izleyin en azından telafuzunu duymadığınız kelimeler kaparsınız ya da yeni mimikler eklenir silüyetinize.. Gülmek için çok daha farklı şeyler izleyebilirsiniz ama neidüğü belirsiz insanların "handycam" ile yaptıkları neidüğü belirsiz şeyleri değil.. (: