bunun için konu açmanıza gerek yoktu. alexa eskisine döndü ; salı ve cuma günleri inş her hafta güncelleme olcak.
alexa güncellemeleri topiğinden bunu belirtebilirdiniz.
(kilit demeyi çok isterdim)