Bugun gittim gerçekten çok güzel olmuş. Espiriler genelde küfür üzerine ancak espirilerin %50´si zaten fragmanlarda gördüğünüz espiriler diğer %50lik kısım herkezi tatmin etmeyebilir ama bence güzel bir flim olmuş. Özellikle 2'inci bölümü süper. Beğenmediğim tek yönü ise 2dir filmin sonu hüzünlü komedi karışımı birşey bitiyor sonunu güzel yapamadılar bence ama genel olarak iyidi boş bir vaktinizde izlemenizi tavsiye ederim..