merhaba

optimizasyon için amatör olarak bildiğim kadarıyla kodların düzgün yazılmış olması gereklidir. css gibi kodlar başka sayfada yayınlanmalıdır vs gibi özellikle olması gerektiğini öğrendim. bahsettiğim bu konularda, kodların yazımının düzgünleştirilmesi ve kısaltılması (sadece html den bahsediyorum php yada asp, script bilmiyorum, kullanmıyorum) nedir? nasıl yapılıyor? bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirmi?