MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vay salaklar,sabahın 10 un da sırayamı girmişler recep ivedik filmi için.
Herkes yaptığını özgürce yapar ve kararları kendileri verir. Ne yapacaklarına kendileri bırakın karar versin.
Sizin açınızdan öyle olabilir ama onlar açısından farklıdır.
Herşeye kendi gözünüzden bakmayınız.