StoraX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Farklı bir çalışma olmuş. Sanırım tasarım ve kodlama size ait. Görsel açıdan zenginleştirilirse daha güzel yerlere gelebileceğini düşünüyorum. Başarılar ...
bu arada evet yazılım ve tasarım bana ait..tasarımda bir takım değişiklikler yapıldı yorumlarınızı bekliyorum