Beyler boşverin adam güldürüyor haliyle millette ihtiyacı olduğundan gülmeye izliyor.Ben antalya gibi yerde izledim gayet hoş güzel bayanlar bazı iğrenç tabir etceğim sahnelerde bile benden 2 kat fazla güldüğüne şahit oldum.Gerisi boş.Şu zamanda insanların gerilim filminden çok gülmeye ihtiyacı olduğunu düşünüyorum abartı sahneleri olsada izlendiğinde gülme etkisi çok çok yüksek bi film bunu bildiklerinden daha çok kişi izler.
Geçenlerde taksimde mazhar alansonla güven kıraçın filmine gittim kirpiye.Arada r.ievdik2 fragmanı geçti o an ben pek tepki vermeme rağmen kısacık fragmanda bile millet hissedilir şekilde olumlu tepki verdi gülerek.Filmin amacıda bu olduğuna göre başarılıdır.Sanatsal film olduğunu iddaa eden yok.