İlk günden saldıranlara şaşıyorum sonuçta 100 liralık malı 1 günlüğüne 10 liraya satmıyorlarki 5 gün sonra izleyiveri bende boş bir anımda izlicem ilkini askerde izlemiştim ozaman ihtiyacım vardı gülmeye iyi gelmişti bakalım şimdiki nasıl.