Sinemamız yok ki ara sıra gidip izleyelim.
Aslın da bir sinema salonu açsam iyi iş yapar diye düşünüyorum. 15-20k nufüsu var ama sinema, nargile, cafe (internet değil) vb. manitanı koluna takıp gidebileceğin bir yer yok.
Benim yerime de izleyin.
110 bin nüfus var burda ama burda da sinema yok perşembe izmir'de izleyeceğim artık