Gidip boş bir vakitte izlersin zaman öldürmek için,zaten sanatsal değeri 0 olduğu için orda izle eğer komikse biraz gül ve filmden çıkıp filmi tamamen unut bir yapım olduğu için,ilk seanson 11 30 civarlarında oldugunu düşünürsek saat 10.00 da bu film için sıraya girmek salaklıktır. TDK için bir şans aslında bu,salak kelimesine yeni bir açılım yapabilirler bu olay çerçevesinde.
Millet sanamı soracak nereye gideceğine. Bu ülkede halkın kararı aşağılandığı için bazıları 1metre yol kat edemiyor. Biraz daha saygılı ol. İsteyen istediğini yapar.