Yani google bot tarafından taglar indexlenecek ve ana şablondaki yazılar taglar yüzünden google bot tarafından sağlıklı bir şekilde indexlenemeyeceğini kassetmiş ilyasbat.Önerim anasayfanda etiket sistemi olmasın.Olmasını istiyorsan nofollowlu kalsın ve sadece etiket sistemi sitemapda bulunsun.Böylelikle ana şablondaki yazıların daha hızlı indexlenir ve sitemap sayesindede taglarını googleye indexletebilirsin.