Bi' kız var, kızı ne söyleyim hiç bi' şekilde çekici bulmuyorum. Ara sıra canım sıkıldığında mesaj atıyorum, kafama eserse de MSN'de iki kelime muhabbet ediyorum. Kısacası hayatımda olsa da olmasa da fark etmeyecek nitelikte biri. Geçmiş zamanda bi' konuşmamış olmuş. MSN'de iletisine "çok mutluyum" türünden şeyler yazmış.
Konuşma başlar;
28.10.2008
16:04:43
I'll need a miracle to help me this time..:
Neden bu kadar mutlusun?
[c=#FF0080]๑ஐ๑NüKLeeR BaKıŞLı KıZ ๑ஐ๑[/c]:
orhanla bugün 6 ay oldu.
I'll need a miracle to help me this time..:
Eee n'aptınız? Öpüşmüşsünüzdür falan işte.
[c=#FF0080]๑ஐ๑NüKLeeR BaKıŞLı KıZ ๑ஐ๑[/c]:
zaten ben hayatımda sadece orhanla öpüştüm hemdeee delii gibi
I'll need a miracle to help me this time..
Hımm, iyi bakalım.
Buraya kadar her şey normal. Yaklaşım bir saat kadar önce selam veriyorum ve konuşmaya başlıyoruz. Yalan yok yani hedefim kızla bir iki gün takılmak. Neyse, muhabbeti ilerletip bi' seviyeye kadar getiyoruz falan derken "artık okul çıkışlarımada gelirsin" diyor. Okuldan sonra nereye gideriz, nerede takılırız, ne yaparız diye konuşurken kızımız birden 360 derecelik bir dönüş yapıyor.
Buyrun;
[c=#FF0080]๑ஐ๑ ηüкlєєя вαкιşlι кιz ๑ஐ๑[/c]:
el tutuşmak sarılmak
[c=#FF0080]๑ஐ๑ ηüкlєєя вαкιşlι кιz ๑ஐ๑[/c]:
öpüşmek
[c=#FF0080]๑ஐ๑ ηüкlєєя вαкιşlι кιz ๑ஐ๑[/c]:
..
[c=#FF0080]๑ஐ๑ ηüкlєєя вαкιşlι кιz ๑ஐ๑[/c]:
bize bunlar yakışmaz
[c=#FF0080]๑ஐ๑ ηüкlєєя вαкιşlι кιz ๑ஐ๑[/c]:
biz de henüz bitmemiş bi kawram war namus
İlk konuşmalarımız geçmese eyvallah diyeceğim.

Sonra kayıtlı logları bi' süre dumura uğradı ve şu şekilde devam etti;
[c=#FF0080]๑ஐ๑ ηüкlєєя вαкιşlι кιz ๑ஐ๑[/c]:
lisede bunu kimse kabul etmez ama beni ilerde nalıycaksın
[c=#FF0080]๑ஐ๑ ηüкlєєя вαкιşlι кιz ๑ஐ๑[/c]:
lisede kızlar saddece kullanılıyo
İkinci kapağı burada yapıyorum.
I'll need a miracle to help me this time...:
o zaman zamanında sende kullanıldın?
Haliyle derin bir sessizlik oluşuyor.
Sonra yine devam ediyoruz.
[c=#FF0080]๑ஐ๑ ηüкlєєя вαкιşlι кιz ๑ஐ๑[/c]:
bak lisede ewe atılacak kızlar aranır üniwersitede ise ewlenilcek temiz kızlar aranır
[c=#FF0080]๑ஐ๑ ηüкlєєя вαкιşlι кιz ๑ஐ๑[/c]:
ben ewe atılmadım
[c=#FF0080]๑ஐ๑ ηüкlєєя вαкιşlι кιz ๑ஐ๑[/c]:
bu zamna kadar
[c=#FF0080]๑ஐ๑ ηüкlєєя вαкιşlι кιz ๑ஐ๑[/c]:
böylede olmalı
[c=#FF0080]๑ஐ๑ ηüкlєєя вαкιşlι кιz ๑ஐ๑[/c]:
ben bu tarz şeyleri üniwersiteye saklıyorum yani ewleniceğim insana saklıyorm
diyor ve 3. kapak için düğmeye basıyorum.
I'll need a miracle to help me this time...:
üniversiteye liseden geçiş yapılmıyor muydu?
Sonra saçmalamaya devam ediyor.
[c=#FF0080]๑ஐ๑ ηüкlєєя вαкιşlι кιz ๑ஐ๑[/c]:
ikisi arasında fark war düşün
[c=#FF0080]๑ஐ๑ ηüкlєєя вαкιşlι кιz ๑ஐ๑[/c]:
ben mimar sinan lisesinden gidiyorum istanbulda bi üniweriste okuyorum
[c=#FF0080]๑ஐ๑ ηüкlєєя вαкιşlι кιz ๑ஐ๑[/c]:
sence ordaki insanların düşünceleriyle mimardakilerin düşünceleri bir olurmu
Burada karşı görüşlerle karşılaşabilirim ama bana soracak olursanız kelimenin tam anlamıyla saçmalamış.
Buna da cevabım hazırdı zaten;
I'll need a miracle to help me this time...:
istanbuldaki üniversiteye sadece istanbullular mı gidiyor sanıyorsun? ya da sadece namuslu, dürüst insanlar mı? üniversite ortamında iyisi de var, kötüsü de var. senin bu cahilliğin karşısında şaşırmamak elde değil.
Sonuç olarak malum kız "tamam rezil olduğumu kabul ediyorum" diyor. Sonrasında ise malum kızı engelleyip siliyoruz ve erkekler takımını, kızlar takımı önünde 1-0 öne geçiyoruz.
Akşam akşam güzel makara oldu.