evet bunu soruyorum ama ben sonunu .html de yapmamk istiyorum. Yoksa bir anlamı kalmıyor.
üst mesajdaki silmeyi yapıp kalıcı bağlantılarda
katagori temeli ni boş bırakıp kaydedersen katagori isimleri
site.com/hayvanlar gibi açılır yani html olmaz.
Denenmiştir.