Konu
r10 a yeni üye
12-02-2009, 14:14:55
#5
oski_life
bana öyle şeylerden - rep verdiler ki inanamazsın. ben - rep'i kaale almıyorum o yüzden. moderasyonun da almaması gerekir bence.