F3sr kullanıcısıyım bendeki recovery cdsi sağlam fakat driver cd si fazla çizildiği için driverları yükleyemiyorum eğer senin driver cd sağlam ise sen driver cd sinin bir kopyasını bana gönderirsin ben de sana recovery cd sini