Şunların TL karşılığınıda yazsaydınız keşke.Tr ye hizmet verip dolar cinsinden fiyat vermek biraz abzürt değil mi ?
Dolar ile aldığımız bir ürünün tl karşılığı sürekli değiştiği için öyle yazmak zorundayız.
Henüz anlık kura göre çevirip ödeme alan bir sistemimiz aktif değil.
Dolayısıyla dolar olarak yazmamız gerekiyor.