Line adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şunların TL karşılığınıda yazsaydınız keşke.Tr ye hizmet verip dolar cinsinden fiyat vermek biraz abzürt değil mi ?
Dolar ile aldığımız bir ürünün tl karşılığı sürekli değiştiği için öyle yazmak zorundayız.

Henüz anlık kura göre çevirip ödeme alan bir sistemimiz aktif değil.

Dolayısıyla dolar olarak yazmamız gerekiyor.