Neyse hallettik arkadaşlar Mesai saati boyunca yüzük parmakta kaldı.. Morardı resmen parmak..

Eve gelince zeytin yağına sarıldım Zor oldu ama çıktı. Benim parmaklar biraz tombul o yüzden sıkıntı oldu.

Teşekkürler önerileriniz için