Konu
DGN'den Bursalılar'a Müjde!
11-02-2009, 15:47:50
#96
Blackout
Evet, henüz Yıldırım Belediyesi'nde çekmiyor. Fakat her geçen gün artan noktalarıyla bir süre sonra Yıldırım tarafınada gelebilir diye düşünüyorum.