selam arkadaslar

bugun crative'in m5300 model 5+1 ses sistemini aldım.Ses kartım onboard olduğu için performans alamıyorum.Sanki 2 küçük hoparlör bağlamışım gibi ses geliyor.
Yeni bir ses kartı almayı dusunuyorum hangisini önerirsiniz acaba?