attabot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
belki bana kızcaksın ama bu işler boş işler..
savaş bitti, senn site gitti..
gerçi savaş sırasındada o kadar giren yoktuda neyse..
belki oylesine zevk için yaptın ama okadar uraşıp ona ayrıdıgın butceyi yardım olarak filistine gonderseydin daha iyi olmazmıydı
Kim savaş bitti dedi? ve 90Yıla aşkındır süren bu kargaşa bitti yani?
Yardım göndermediğimi de nerden çıkardın? Benim yaptığım duyarlılık sadece!