Ayırdıgım arkadaşlar dönmediğinden dolayı satışa dewam ediyorum. 2 kişiye ayırmıştım. Bu sıralar nete pek giremediğimden geç cewap yazıyorum. Yeni botlarda kodluyorum birisi bitti digerini halledince zaten panelinden dagıtıcam millete