Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu söylentiler ben lisedeyken de vardı sene 98-99 felandı sanırım. Aradan 10 yıl geçti aynı durumdayız. Bu ülkede bürokasi olduğu sürece hiç bir şey olmaz
Benim diplomamı YÖK'e onaylattım, cok kısa sürdü (!) 48 gün diplomam Ankara'da YÖK'de kaldı.
sogukkanli56 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam benim lafım senin bölüme değil ki ! Senin bölümün iyi olduğunu kabul etmeyen yoktur sanırım. Zaten bu gibi bölümleri Türkiye denklik vermese bile iş bulur geçimini sağlar.ama bu demek olmuyorki senin bölümün açığı var diye Yök tutubta buna denklik verecek.Sence Tıp kontenjanında açık yok mu Türkiyede ? Peki neden her ülkenin tıppında denkliksiz okuayn insanlara denklik verilmiyor ?
özet : Türkiyede herhangi bi bölümde açık var diye denkliği olmayan bu bölümde okuyanlara tutupta denklik vermez ben biliyorum vermez girersin denklik sınavına Ankarada sınavı geçersen alırsın denkliğini

şuanki sistem ; yurtdışından diploma alıp yurda geldiğinizde yöke denklik için başvuruyorsunuz. yök derslerinizde yetersizlik hissederse sınava sokuyor sizi geçemedinizmi 1 yıl o eksik dersleri görmek için seni bir okula yerleştiriyor yıl sonu tekrar sınava giriyorsunuz geçerseniz denkliği alıyorsunuz. hiç olmadı bunu yaparım


Jeek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yurtdışında okumak daha pahalıya denk geliyor. Benim sevgilim yurtdışında okuyor ve inanın Türkiye'de özel okula gitsen daha ucuz. Okuduğu yer Avusturya.


avusturya çok pahalı evet ama ukraya türkiyeden biraz daha ucuz diyebilirim..