elbette öyle ancak ukraynada verilen diploma tüm avrupa ülkesi tanıyor. ayrıca 5 yıla kadar denklik diye birşeyin kalmayacağını herkes kestirebiliyor
Bu söylentiler ben lisedeyken de vardı

sene 98-99 felandı sanırım. Aradan 10 yıl geçti aynı durumdayız. Bu ülkede bürokasi olduğu sürece hiç bir şey olmaz

Benim diplomamı YÖK'e onaylattım, cok kısa sürdü (!) 48 gün diplomam Ankara'da YÖK'de kaldı.