By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
elbette öyle ancak ukraynada verilen diploma tüm avrupa ülkesi tanıyor. ayrıca 5 yıla kadar denklik diye birşeyin kalmayacağını herkes kestirebiliyor
Bu söylentiler ben lisedeyken de vardı sene 98-99 felandı sanırım. Aradan 10 yıl geçti aynı durumdayız. Bu ülkede bürokasi olduğu sürece hiç bir şey olmaz
Benim diplomamı YÖK'e onaylattım, cok kısa sürdü (!) 48 gün diplomam Ankara'da YÖK'de kaldı.