reklam verdiğim arkadaşlara teşekkürler. bazı arkadaşların tutumu nedeniyle reklam vermiyorum bu dk dan sonra. r10 nda böyle kişiler olduğu sürece hiç birşey olmaz. Tekrar ilginiz için teşekkürler.