ödeme bu sabah eft olarak geçecekti ancak öğlen oldu birşey yok msninizde kapalı nedir bir sorunmu oluştu?
hocam ilk bi pm atsaydın burada böyle yazacağına. senin eft çoktan yapıldı. bankanla ilgili bir sorun benle ilgili değil. hesapta ticaret yapıyoruz yani. bana itrader verenler gerçekten verdimi diye soru soruyorsun pm atabilirsin kendilerine. bi de o kadar alışveriş yapmışsın. gerçekten tutumunuz hiç ticari ahlaka uymuyor. Bir de bilgi isteyen kişiler benden pm istiyor sizden değil. bu yaptığınız gerçekten yanlış.