By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu aralar bir tartışma var yök tüm yurtdışı üniversiteleri tanıması doğrultusunda benim ukraynada denkliğim yok ama kimin umurunda özel sektörde çok rahat iş bulabilirim ki benim işim hazır çok şükür.
Özel sektör olarak evet ama neden 6 yıl okuyup 15 ay askerik yapacaksın ki biraz saçma olur. Herkes kendinden sorumlu sonuç olarak, yapılacak secim bu akşam ne yesem değil, hayatınızda kalan yılları doğrudan etkileyecek bir seçim.